duminică, 13 martie 2011

Despre "Bad Guy" , cu Kim Nam Gil (interviu)


Pentru cine a văzut serialul Bad Guy (iar cine nu l-a văzut, să nu mai stea pe gânduri.....):

Filmul este despre doi bărbaţi care au avut la un moment dat acelaşi nume - Hong Tae-sung - ambii având vieţi nefericite, în felul lor. Gun-wook (jucat de Kim Nam-Gil), care a fost tratat cu multă cruzime în copilărie, de către o familie bogată, vrea să se răzbune, vrea să le distrugă vieţile membrilor familiei respective, în timp ce celălalt, fiul real, trăieşte în anxietate şi singurătate.

Extrase dintr-o conferinţă de presă cu actorii Kim Nam-Gil :

- În "Regina Seon-deok," personajul tău nu a avut parte de dragoste, dar în "Bad Boy" personajul este iubit de trei femei. Cum te simti?
Kim Nam-Gil: Dar Gun-wook nu vrea dragostea cuiva. (Râde) Acum el acţionează doar cu un anumit scop, decât să fie îndrăgostit, şi el va fi, probabil, pedepsit pentru asta, mai târziu. Cred că în acest moment el mai mult se foloseşte de puritatea a trei femei, decât să trăiască sentimentul iubirii. E ca şi cum aş juca drame separate, deoarece personalităţile lui Monet, Tae-ra şi Jae-in sunt atât de diferite şi îmi place că am o mulţime de învăţat, în timp ce încerc să găsesc un numitor. Monet este tânără şi naivă iar Jae-in este materialistă şi individualistă, încât cineva ca Gun-wook poate părea aproape onest. Iar eu simt că trebuie să creez o atmosferă senzuală si puternică cu Tae-ra (femeie puternică, căsătorită, din familia amintită), să fiu destul de atrăgător astfel încât ea să plece de lîngă copil şi familie, în ciuda faptului că are un caracter puternic şi robust.
-Există scene de seductie de care să vă amintiţi, în special?
Kim NG: Există o scenă în care o întreb pe Tae-ra "Ai trăit vreodată prima iubire?" Teoretic, toată lumea ştie ce este dragostea, dar o întrebam dacă ea mai simţit, de fapt, astfel de emoţii, înainte. Şi există un motiv pentru care îmi amintesc astfel de scene. În "Regina Seon-deok," reacţiile actriţei Ko Hyun-jung au fost mai mult pe partea puternică, în timp ce reacţiile actriţei Oh Yun-su par încă slabe, complicate. Oh exprimă emoţiile personajului ei prin mişcări uşoare, cum ar fi prin mişcarea ochilor sau cumva cu vîrful nasului, prin întoarcerea capului în altă parte sau evitarea contactului vizual, pentru a arăta că este o persoana timidă sau că este convinsă, prin acţiunile mele. Cred că este motivul pentru care Gun-wook este entuziasmat în faţa Tae-ra şi se străduieşte din greu să o aibă.
- Mustaţa şi pălăria rotundă au lăsat o impresie puternică. Cum v-a venit aceasta idee ?

Kim NG: Directorului îi place pălăria rotundă. El a vrut să o folosească atunci când e nevoie de o anumită atmosferă, când sunt singur, şi ascunde oarecum expresia mea şi exprim emoţiile doar cu ochiii. Simt că se potriveşte cu Gun-wook. Nu am putut purta un capac pentru a face acest lucru. (Râde) Am fost îngrijorat de mustaţă, deoarece în a doua jumătate a "Seon-deok" personajul meu a avut o mustaţă, aşa că am fost în situaţia de a nu mă rupe complet de Bi-dam, personajul meu din "Seon- deok " . Am crezut că mi-ar aduce înapoi entuziasmul publicului larg pentru el, chiar dacă se poate spune că joc un " Bi-dam al zilelor noastre." Şi pentru că am 31 de ani, mi-am ras mustaţa pentru că am vrut ca Gun-wook să pară mai în vârstă atunci când este cu Tae-ra. Cum suntem pe cale de a filma episoadele noua şi zece, cred că trebuie să-mi schimb aspectul fizic, pentru ca răzbunarea personalui să pară mai dură şi mai rece. De aceea mă gândesc să tai mustaţa mai scurtă.
- Ai avut scenă în care le sărutai pe Jae-in şi Tae-ra - ce diferenţe ai simţit?
Kim NG: Cu Jae-in, aş spune că mai degrabă ne-am atins buzele pentru scurt timp şi apoi le-am depărtat, decât să spun că a fost un sărut. Personajul meu a făcut-o pentru că a vrut s-o îmbrăţişeze, fiindu-i milă de ea, de modul în care a fost rănită, şi el parcă ar spune: "Este bine să-mi arăt această emoţie? De ce fac asta, când ştiu că nu ar trebui să o fac? "
Este complet diferit cu Tae-ra, pentru că el o sărută având anumite scopuri şi încearcă să apeleze la sexualitatea ei. Într-un fel rău, el încearcă să-i arate că "am de gând să te mănânc de vie. Deci, vei cădea. Am de gând să te duc jos, până la punctul din care să nu te poţi elibera. Să văd dacă te vei prăbuşi. " (Râde)

- Săptămâna trecută, "Pâine, Love and Dreams" a început să fie difuzat pe KBS, iar săptămâna viitoare, "Road No. 1" va avea premiera pe CSM.

-Kim NG: Am privit "Pâine, Love and Dreams", ieri, deoarece veteranul actor Jung Sung-mo joacă în el. Compoziţia şi script-ul sunt bune, acelaşi lucru este valabil pentru regie, imagine, iar nivelul de interes al actorilor veterani este mare. Ce este mai rău este că familia mea a spus că le-a plăcut mai mult "Pâine, Love and Dreams" ! (Râde) În ceea ce priveşte "Road No. 1," suntem în vremuri instabile, din cauza scufundării navei Cheonan şi celei de-a 60-a aniversări a războiului din Coreea, asa ca eu sunt interesat de acestea, la fel ca şi alte persoane. Sunt curios să văd cum vor înfăţişa durerea pe care ţara noastră a avut-o în timpul Războiului Coreean şi de povestea de dragoste şi prietenie dintre personaje. Ah, mă simt ca şi cum aş juca şi eu în "Road No. 1." (Râde)

Din poveştile care s-au derulat deja în "Bad Boy" , reiese că Gun-wook are scopul de a distruge personajele feminine şi cred că este important cît de bine a gîndit răzbunarea. Cred că este un motiv legitim ce îndreptăţeşte durerea personajului, pe care nimeni nu-l poate ajuta, dar îl simpatizează.

Reporter: Choi Ji-Eun five @

Niciun comentariu:

Postări populare

Milano

You Belong in Milan
Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!
Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.
Powered by BannerFans.com

Totalul afișărilor de pagină